Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 10:50 - Ранен съботен адреналин
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1578 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




    Събота сутрин, повечето хора сигурно още спят, но мен кучетата ме изкарват на разходка. Кандърдисват ме със скимтене още от тъмно, но и аз съм твърда и не се навих! :)

Отиваме в канала на Перловската река до нас да потичат. Каналът е доста сгодно място за разхождане на кучета. Махам им каишките и хукват точно като отвързани. Палавата кучка постоянно тормози песчо и ме е страх покрай играта, песчо да не цопне в реката и да го отнесе надолу. Не ми се мисли даже каква ще стане...

Затова й се карам строго да престане. Обръща се и ме поглежда, после си продължава с щуротиите.

Вървим долу по канала, минаваме първи, втори мост и гледам в далечината моста на кръстовището. А оттам до парка са две крачки.  Не съм ги водила преди дотам през канала и се чудя дали ще има как при онзи моста да се излезе отгоре. Решавам да проверим и продължаваме нататък. Времето е чудесно и аз се отнасям нанякъде и си мечтая как вече ще минаваме оттук напряко за парка без да пресичаме булеварда. И си викам, брей колко съм хитра и как хубаво го измислих....

В този момент ме сепва лаят на кучката, тя е много дружелюбна и така поздравява всички кучета. Поглеждам напред, но куче не виждам. Разнася се бесен лай над нас, от моста отгоре ни лае злобно уличен пес, явно минаваме през неговата територия. Лаят му привлича още два песа, които не само ни олайват, но и тичат около моста и канала, опитвайки се да слязат долу. Това вече съм го виждала на няколко пъти, не ми е за сефте да ни погват глутници кучета, но определено не ми е хич приятно.

Затова бия отбой, отказвам се до идеята да ходим до парка по този път, защото на следващия мост може да има и по-голяма агитка и прегрупирам силите за отстъпление.
"Обратно, обратно" - викам на кучетата и те като никога мигом се съгласиха. Поемаме обратно, вече ми се е вдигнал адреналина, както преди време като минахме покрай един паркинг и оттам наизлязоха десетина песа да ни ръмжат и лаят. Тогава си беше по-страшно защото бяха на метър-два от нас, песчо им ръмжеше, а аз крещях и размахвах едно найлоново пликче с един лист вътре, защото само това носех. Тогава на косъм отървахме кожите и като се върнахме, казах на сина ми. "Ако искаш да ти се качи адреналина, не ти трябват бънджи скокове! Просто разходи кучето покрай някой паркинг!"

Да де, но това си е канал, а не паркинг. Както и да е, поуби ми се кефа от разходката, вървя и разсъждавам. Тази случка не е ли метафора на живота като цяла?
Хубаво ти е, добре ти е, радваш се на слънцето и живота... В един момент дотолкова се отнасяш и размечтаваш за нещо си, че светът ти изглежда още по-прекрасен...

 И тогава нещо стряскащо се случва! Животът ти се озъбва, олайва те, все едно ти казва - Бъди винаги нащрек! Не всеки ти мисли доброто. Внимавай къде ходиш, внимавай с кого ходиш, внимавай къде стъпваш - изобщо ВНИМАВАЙ!

Весел уикенд и умната! :)))




Тагове:   адреналин,


Гласувай:
7



1. tomdju - !
14.11.2010 22:28
Май приказката 'Прави каквото искаш но внимавай какво правиш" е в същия дух.
Наскоро гледах как пет шест гълаба си пасяха а на два три метра до тях котката беше взела стартова позиция и изчсляваше с елка кой гълъб е най-възможен! А гълъбите си пасяха на някакви си стотни време от смъртта - с.. покойно
цитирай
2. tera - О, това с котка и гълъб съм го виждала :(
15.11.2010 09:28
Само че докато погледна и разбера какво става, тя се метна като стрела и го усмърти. Той изобщо и не разбра какво му се случи, беше за секунди...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648001
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031