Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2010 20:24 - Много хубаво не на хубаво...... или как се взимат отпуски
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1732 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 13.10.2010 20:28






Не знам как е при вас, но при мен е трудно! Даже мнооооооооооооооооого трудно!

Имам чувстото, че всеки пък като искам отпуск изпадам в модификация на "Параграф 22" или на онзи виц:

" Що си ,Зайо, с шапка?
После бой!
Или пък
Що си ,Зайо, без шапка?
И после пак бой!..."

С други думи - нЕма угодия никаква!

При мен специално принципът на взимане на отпуски е следният:

Намирам си изгодни самолетни билети и си уреждам пътуване или си избирам организирано пътуване от някой туроператор.

И при двата случая завися от конкретни дати и срокове за потвърждение.

Не мога да си представя как ще искам разрешение от шефката ми да си уредя пътуването!
Предполагам ще да е нещо от сорта:

"Моля, другарко (вече г-жо) дали мога да си купя билети за еди-кога си? Вие имате ли нещо против? Аааааа, ще си помислите.... Ами......, мога ли да ви замоля малко по-бързичко да мислите, защото самолетните билети варират постоянно в цените? За кога ли? Ами за след три месеца. .... А, още било рано, от сега не можете да кажете.... А кога ще можете?..... Ще си помислите, значи....... Мхмммм..... Да...... Ами те могат да се вдигнат цените (респективно да се свършат местата)..... Аха... ами добре, ще чакамммммммм..........."

Е те тая точно история не виждам как ще ми се случи!

Според мен човек трябва да планира и заявява отпуска, когато на него му е необходима. А не всеки път да го питат:
 
(*)
- А защо ти е точно сега?
- Къде ще ходиш?
- Толкова ли дни са ти необходими?
- Сега е прекалено рано/ респективно прекалено късно/ да го реша...

Винаги трябва да има проблем!

Най-големият майтап обаче идва накрая, когато трябва да се "чистят" отпуските за годината.

Тогава ти казват - "Имаш еди-колко си дена и до края на годината трябва да ги изчистиш!"

Когато решиш кога да ги чистиш, драмата започва пак от (*), да не се повтарям.

Сърби, боли, драго ми е.... оххх.... както се казва!

Хем трябва да ги изчистиш, ама ако може да не ги взимаш!

Това упражнение не знам как може да стане, поне аз не съм го измислила още.
Може пък причината да е в това, че като взимам отпуск пътувам. Но това си е лично моя работа какво правя по време на отпуск.

Сигурно по-добрата идея е, да взимам отпуск принудително и да си поливам цветята вкъщи, за да не дразня останалите с пътешествия. Навярно това би допаднало на много хора, но не и на мен!
Така че, sorry!

Интерсно ми е, дали и при вас е така?

Не ми се вярва "повредата да е само в моя телевизор".








Тагове:   как,   Много,   отпуски,


Гласувай:
8



1. gwendoline - Закъснял коментар, но сега попаднах на поста
29.12.2010 23:47
И при мене е така. Съвсем същото. Но напоследък минавам с номера, че отдавна съм си направила резервации, платила билети и т.н., тоест нЕма връщане назад, така че, шефкинята само сумти и цъка с език. И разписва отпуската. Аман с тия отпуски! Освен че ми вадят душата докато съм на работа, явно трябва и виновна да се чувствам като си заискам отпуска! А най-обичам да ми звънят от работата докато съм в отпуск. Това къде е, онова какво беше... Вече не си вдигам телефона, май ги научих да не ми звънят, освен ако не е на умирачка :)
цитирай
2. tera - При мене вече
30.12.2010 08:47
и този номер не минава.
Изрично ми беше упоменато да предупреждавам ОЩЕ като ми се зароди мИслата да правя резервации, за да не ги поставям пред свършен факт. Не ми се размина само със сумтене :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647985
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031