Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2010 22:39 - Чудеса се случват!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2465 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 14.09.2010 22:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Мога да го кажа със сигурност!

Има неща, за които вероятността е 1 към 1 милион и въпреки това се случват! За щастие!

Бях на Витоша онзи ден и минавахме по една пряка пътека от хижа "Септември" надолу към Бялата вода. Минахме и през една голяма поляна и тогава се сетих за това, което ни сполетя на 9 август - истински кошмар.

Тогава не бях в София, съпругът ми решил да изведе кучетата на Витоша и това не е нещо необичайно. Водили сме ги там - около Дендрариума и Тихия кът много пъти. Обаче мъжкото куче, надушило нещо си, дето много му е харесало - хуква и изчезва по пътеката. Вече се бях прибрала, когато мъжът ми се обади да ми каже, че е изчезнало и го чака при колата, дано се върне. Като ми се обади - имах някакво предчувствие, че всичко ще се оправи и затова не се разтревожих особено. Синът го нямаше -  същата вечер се прибираше от морето.

Историята е дъга и широка - затова накратко. На другата сутрин в 6 сутринта двамата отиват с двете коли на Витоша да продължават издирването. Междувременно аз публикувам обяви в сайтове за загубени кучета и разпечатвам съобщения. Когато видях в тези сайтове колко кучета са загубени и не са открити, малко позагубих вяра, признавам си.

Съпругът ми се обади няколко пъти, но все заради обявите и се сдухах съвсем. Представих си как малкото ми детенце (в кучешки вид) е скиторило цяла нощ в планината уплашено и самичко и само дето не ревнах с глас.

После пак обаждания - и пак нищо ...

Звъни ми телефонът към 4 следобед - 10 часа след началото на спасителните акции и вече загубила вяра за оптимистичен изход чувам "Намери се!"  Даже и не чух кой го е намерил, това ми беше достатъчно!

Отдъхнах си!

Пропуснах да спомена, че и разни приятели навървих в историята, както бях обезпокоена и обещах да им се обадя, какво се е случило. Слава богу, че им се обадих с позитивна новина!

Със сигурност хора, които не се занимават с кучета не могат да разберат що за драма е това. Накратко обяснявам - това е малкият ми син в кучешка конфигурация. Сега достатъчно ясно ли е? :)

Цялата работа е, че синът ми намери кучето си след 10 часово търсене по Витоша!
Което, като знаете какво представлява  Витоша и че едно куче не стои на едно место, а си щъка постоянно си е цяло чудо. Загубил се е на Тихият кът, а е намерен над Владая.

Да се върна в началото - възможно би било да не е го зърна и на пет метра на оная поляна, която спменах в началото, защото той си е мъник сладък. И самият факт, че успяхме да си го върнем (не и без усилия, разбира се) си е едно малко чудо.

Но той си е част от семейството ... :)))

Това, което се опитвам да ви кажа с този пост е - наистина се случват чудеса, ако наистина много силно вярвате в тях! Не ви лъжа, това си е истински случай :)








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :) съгласна!
14.09.2010 22:46
чудеса се случват на хора, които живеят живота си като чудо)
цитирай
2. tera - Знаеш ли,
14.09.2010 22:50
докато не минах през онази поляна онзи ден май не бях осъзнала колко е невероятно да намериш загубено куче по Витоша..
Мислих си го, че е така, но онзи ден се убедих окончателно - това си е наистина някакво чудо! И слава Богу, че е така! :)
цитирай
3. ka4ak - Голяма си капия!!!
15.09.2010 00:30
ЕЛЕМЕНТАРНО Е,ОБИЧАШ!!!:)))
цитирай
4. tera - Не е елементарно! :)
15.09.2010 01:34
Ти на Витоша няма да откриеш и група мацки, барабар с "дружинната", какво ли остава за малко кученце :)))
цитирай
5. benra - това е
15.09.2010 09:43
едно прекрасно чудо!!! каква порода е беглецът?
цитирай
6. tera - Фален :)
15.09.2010 10:30
Сега ще ти го покажа - най-красивият на света е! :)

http://tera.blog.bg/drugi/2008/02/04/iskam-da-te-obicham-iskam-no-ne-moga.159860

цитирай
7. benra - еее,
16.09.2010 09:25
много са готини!!!!
цитирай
8. tera - Нали ? :)
16.09.2010 10:02
като ги разхождаме хората много им се радват, особено на кучката защото е много дружелюбна. Песчо е доста резервиран и не дава да го закачат. Мъжкар и половина! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4658874
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930