Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2010 22:30 - Идиотията българска....
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2690 Коментари: 10 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Може би нямаше толкова да се ядосам, ако случйно не зърнах една от всичките малоумни реклами по ТВ-то. Един чиляк бърше морни ръце и ми обяснява колко ми е на далавера неговият чипс!

Ами не мога да се сдържа, защото тези боклуци като чипсове или другите им производни - снаксове и прочее ... по чужбина излизат много по-евтино отколкото тука!

Даже се стигна дотам, че да си купя от Лондон кашкавал, за да си го нося дома! Щото беше в промоция, а там промоции - колкото щеш!!!!!!!!

Егати случката - българите като тръгват по чужбина пълнят дисагите, за да не се охарчват! Пък там се оказва, че в големите супери храната е по-евтина от тук.  За разликата в заплащането между българи и англичани в момента точно не ми се разсъждава.....Щото разликата си е огромна, а ние де факто се храним на по-високи цени от тях! Да ми дойде сега Симеон Дянков да го питам - има ли нужда още да затягам колана или просто да се изнеса за Англия???????

Даже си мислех и едни кралски скариди да си закупя, щото на далавера - на половин цена, която ще ми искат в Пикадилито, но се възпрях, понеже са малотрайни ...

Идеята на постинга вкратце - писна ми от всякакви идиотски реклами или изявлнения, дето да ми обясняват колко ми е евтино и на далавера тука. Оказва се, че при онея там по-развитите ми излиза по-евтино, нищо че заплатите им са в пъти от тея тука.

Абе, кога ли ще ви метеме и вас....









Гласувай:
7



1. taidzi - Излишно се ядосвате. Просто не г...
05.07.2010 22:32
Излишно се ядосвате . Просто не гледайте рекламите - ясна е целта им да зомбират.
цитирай
2. mitternacht - ami...
05.07.2010 22:36
образно казано току-що се прибрах от чужбина.Ако бях с автомобил, щях да препълня багажника с качествени храни, стоки, дрехи и какво ли още не!

Не можем ги стигна след милион години!
цитирай
3. solinvictus - изнеси се немедлено!в ингилизия те ...
05.07.2010 22:40
изнеси се немедлено!в ингилизия те чакат реки от мед и мляко и само за тебе питат!
Ако видиш ингилизите как са напълнили дисагите с цигари алкохол и шампоани от хиспания ще си спомниш опашките за Симсон(денонощни опашки с проверки през 2 часа и ако няма никой от фамилията -Губиш!
Ти дисаги виждала ли си?
цитирай
4. tera - @1
05.07.2010 23:22
Рядко гледам телевизия и не се дразня толкова често :) Не е причината в рекламите, това си е повод за осмисляне на ситуацията и не само от мен :)
цитирай
5. tera - @2
05.07.2010 23:23
Видял си това, за което говоря - по-високи доходи и по-евтина храна.
цитирай
6. tera - @3
05.07.2010 23:25
За какво те друса злобата не ми е ясно, това което говоря е така.
Не говоря за наеми за жилища и т.н. - говоря за храната, ти какво откачаш?

цитирай
7. tera - @4
05.07.2010 23:26
Айде пак същото - да не би да заекваш? Или не си помниш мис'лата? :)))

цитирай
8. solinvictus - извинявай за заекването!. . . сега ...
06.07.2010 01:44
извинявай за заекването!
...сега поне можеш да смениш държавата ,направи го!
от хленченето само можеш да станеш по тежка,хехехе
цитирай
9. tera - Май никой не те чете, а? :)
06.07.2010 08:52
Забелязала съм, че пренебрегнатите хора са винаги много злостни. Айде успокой се, че ще ти избие акнето от злоба! :)))
цитирай
10. solinvictus - хеехе аз съм много пренебрегнат и ...
07.07.2010 01:28
хеехе аз съм много пренебрегнат и съм злобен и имам акне и за това е виновна българската идиотия ...
аз пък съм забелязал ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653540
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930