Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2010 16:03 - Да се поучим от фотографите :)
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4063 Коментари: 18 Гласове:
9

Последна промяна: 27.02.2010 16:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



От известно време се зарибих в един фотографски сайт и там  качвам някои снимки. Попаднах случайно, както и тук между впрочем, даже покрай линк в този блог. Много обичам да снимам, но техниката ми не е кой знае колко добра. Каня се от доста време друга да си взема, но нещо се затруднявам в избора. Както и да е.

Започнах да си качвам някакви снимки, колкото за участие, просто ми попаднаха под ръка. Там хората също посещават, гласуват, коментират, но инкогнито става цялата работа. Не виждаш кой ти разглежда снимките или гласува. Ако иска да коментира - тогава става ясно кой е.

Но думата ми е за друго. Как до сега не видях поне един-едничък злонамерен коментар. А там хората също се "борят" за признание по някакъв начин. Коментарите са най-често под формата на удивителни, "Гот е!", "Харесва ми!" и всякакви суперлативи по-нататък. Има наистина прекрасни снимки, които напълно ги заслужават!

Когато нещо не им допада нито го посещават, нито гласуват, нито коментират. Чиста работа!

Също има Избрани снимки от редакторите, но това не поражда масова завист и недоволство.

И на мен това място, колкото и да съм нова там ми действа разтоварващо. Не му отделям много време, но пък получавам разни гласувания и отзиви, които са ми приятни. Просто се чувствам някак в своя среда, въпреки че никого не познавам.
Ей така, просто ми е готино.

Та се чудя какво ли толкова пречи на този блог да е приятно местенце, ами трябва постоянно скандали, разправии, интриги да има. Да се вадят всякакви кирливи ризи, да се пишат пошли постинги, да се стига до дъното на някаква душевна извратеност.

Дано поне някой като прочете това се позамисли....
:)))




image






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lotos16 - Поздравления, Тера!
27.02.2010 16:22
Прочетох, харесах, подкрепям!!!
Жалкото е само, че тези, които трябва да се поучат, едва ли ще си направят необходимите изводи.
А един линк към този сайт със снимки може ли? Просто защото и аз намирам удоволствие в гледането на хубави снимки.
Хубав ден!
цитирай
2. tera - Благодаря :)
27.02.2010 16:27
Но всъщност - знаеш ли, тези които трябва да се поучат изобщо няма да влязат тук и да прочетат това. Поради простата причина, че е написан постинга с нормален, човешки тон и не цели да привлече внимание или да направи интрига.

Тук това е борбата и затова се пишат бомбастични заглавия само и само някой да разцъка клавишите, а там снимките излизат в малък размер в Галерията и ако ти привлекат вниманието цъкаш и разглеждаш, това е всъщност посещението.
Мдаааа, май няма как да стане за съжаление метаморфоза тука :)
цитирай
3. анонимен - ама много удобно...
28.02.2010 15:43
..за такива посредствени хора!
цитирай
4. анонимен - И се боя...
28.02.2010 15:53
че никога няма да осъздаеш собствената си посредственост. Но, в края на краищата, проблемът си етвой!
цитирай
5. tera - angpiskova,
01.03.2010 08:47
по-полека, да не се задавиш от злоба! :)
Не е необходимо да пишеш два пъти едно и също или вече си изключила какво си изцвъкала,м??
Не се бой за мене, по-скоро за себе си трябва да се притесниш, че освен едни тъпотии за коментарите, нищо друго не си "сътворила".

Ти си нагледен пример за неуспели скудоумни журналисти, които дърдорят глупотевини нон-стоп, мъчейки се всячески да привлекат внимание.
Не ми досаждай повече, за да не те трия! :)))

цитирай
6. анонимен - Извинявай,
01.03.2010 14:46
че си загубих твърде много време с теб. Трябваше бързо да преценя, че нещата при теб са неспасяеми - затова така упорито се криеш.
цитирай
7. benra - точно
01.03.2010 14:48
да кажа-точно!
и...прочетох коментарите...
Кому е нужно???
Не знам защо да не можем цивилизовано...просто...
аз като не харесвам нещо-не посещавам и не гласувам още по-малко пък да коментирам
цитирай
8. tera - benra,
01.03.2010 16:13
ами и аз не мога да разбера как в постинг, където говоря за толерантост, получавам такива коментари и то от една определена персона.
Да се чудиш и маеш откъде толкова злоба е насъбрала и е решила точно тука да я изплюе. Даже през десет минути e коментирала, дотолкова се е пренавила. :)
Това е нещо като онагледяване по темата... :)))

цитирай
9. ka4ak - разликата е,че някой не могат текст да разчетът,а за снимка,картина или нещо друго,направо си е фантазия!!!
04.03.2010 22:14
Така че :Елементарно Уотсън....:)))
цитирай
10. tera - ka4ak,
05.03.2010 08:43
по-нагоре в някои от коментарите се вижда колко е елементарно... :)))
цитирай
11. mikino - Напълно съм съгласна с теб!
05.03.2010 15:49
А и фотографияята е изкуство и дори да сътвориш нещо, което считаш за ужасно, в един момент то може да стане шедьовър.
цитирай
12. tera - Фотографията си е изкуство,
05.03.2010 15:55
защото отразява мисленето на фотографа, не е само до кадъра.
Но напоследък много снимки прекалено много се дообработват, което ми се вижда досадно. Изглеждат твърде изкуствени. Техниката също играе голяма роля при снимките.
Но на мен снимането ми доставя голямо удоволствие и се радвам и на хората, които са успели да направят толкова красиви снимки. :)
цитирай
13. mikino - Истинската фотография замира...
05.03.2010 16:03
По повод допълнителната обработка: За мен лично, истинската фотография замира, защото истински е фотосът, който не е търпял обработка, с който буквално "си уцелил момента" и за да не пиша тук:
http://mikino.blog.bg/hobi/2010/01/19/obektiv.475440
Това е моето мнение.
Весел ден и хубав уикенд!
цитирай
14. tera - Досега не съм обработвала снимки,
05.03.2010 16:12
моите са си натурални. :)
Весел уикенд и на теб! :)))
цитирай
15. mikino - В това съм убедена!
05.03.2010 18:40
tera написа:
моите са си натурални. :)
Весел уикенд и на теб! :)))

Все още има хора като нас, аз също не пипам - каквото е "запечатано" - това е!
цитирай
16. mamas - Поздравления за този постинг!
05.03.2010 19:09
Тук явно е политика да се толерират интригите и пошлостта.
Някои коментари обаче са изненада за мен, бях останала с по-друго впечатление за авторката им...
цитирай
17. tera - mikino,
05.03.2010 22:43
лично моето мнение е, че не можеш да направиш природата, по-красива отколкото е! Не може снимките да са по-красиви от действителността! Това е парадокс. Говоря за измисленото дообработване, разбира се.

Единствено в Швейцария видях пейзажи, които съм виждала само по календарите. Всичко си е едно към едно. Също толкова красиви и съвършени! Изключителна наслада за сетивата!

Поздрави и пак ще си говорим! :)
цитирай
18. tera - mamas,
05.03.2010 22:44
затова не съм ги изтрила, всеки коментар говори за автора си.
Лека вечер! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648194
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031