Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 19:45 - Вяра и обич са синоними на едно и също нещо
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4659 Коментари: 14 Гласове:
6







Знате ли го това?
Чели ли сте го някъде?
Защото аз не съм. Стигнах до тук по пътя на една дълга мисловно-асоциативна верига.

Много добре знам откъде започнах - от чист битовизъм, спасяването на малката ни кучка от смъртта. После минах през много голям куп асоциации и сигнах до този извод. Даже повече не смятам да умувам по него. След като си изкристализира по този начин - за мен вече е постулат.

Нямам намерение повече да го мисля, приемам го напълно.
Осъзнах го по мой си начин и затова ми е ценен,
Ако го бях чела сигурно щях да го подложа на съмнения - така ли е, не е ли, защо и пр.

Но сега съм абсолютно сигурна, че е верен. Просто го почувствах.
За мен е достатъчно.

А пък за вас.... Не знам....









Тагове:   обич,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - най-после се светна!
29.11.2009 19:57
поздрави!:)))
цитирай
2. tera - Поздрави! :)
29.11.2009 19:59
Но не съм се светнала сега! :)
Това го писах преди известно време и си стоеше в черновите да отлежава.
Просто сега му е дошло времето! :)))
цитирай
3. ka4ak - то си личеше!:)))
29.11.2009 20:03
но друго си е и като се изцепиш!:)
цитирай
4. tera - Кое и по какво си личеше?
29.11.2009 20:07
Че съм се светнала или че е е отлежавало? :)
Ами аз винаги си се изцепвам без да ми пука, нали си ме знаеш?! :)))
цитирай
5. ok3223 - Вяра в какво?.
29.11.2009 20:25
В Буда, Иехова, в Алах или Христос.
Вяра, че утрешния ден ли. Вяра, че раят небесен ще слезне на земята и"животът ще стане по-хубав от песен, по-хубав от пролетен ден."
Вяра е едно, а обич(любов) нещо съвсем друго.
Може да медитираш година и нещата няма да се променят.
ВЯРА-убеждение, че нещо е истина. Вяра в задгробния живот, в дяволи, в таласъми, религиозна вяра и пр.
ОБИЧ-любов,чувство на нежност и привързаност към някого и нещо.Оби към другар, майка, баща, родина и т
Така че това са съвсем РАЗЛИЧНИ ДУМИ колежке, които нямат общо по съдържание и смисъл.
цитирай
6. tera - Много грешиш, колега :)
29.11.2009 20:29
Вярата не се конкретизира по начина, по който визираш, тя е вътре в теб. Където е и обичта.
Може някога и да го разбереш като пораснеш. Не на години имам предвид.
Може и ка4ака да ти обясни, той ги разбира тези работи. Така помага на хората.
Лека вечер! :)

цитирай
7. ka4ak - И за двете!Светкането си пролича и отлежаването си беше естественно!
29.11.2009 22:16
tera написа:
Че съм се светнала или че е е отлежавало? :)
Ами аз винаги си се изцепвам без да ми пука, нали си ме знаеш?! :)))

Просто си беше въпрос на време,да намериш подходящия момент за изцепване,та да кльопнеш колегата!Едно от нещата които винаги се получават когато прозреш елементарната истина,на душевната хармония!:)))
цитирай
8. tera - Така е,
29.11.2009 22:21
но трябва да го усети човек, не става с обяснения :)
цитирай
9. ok3223 - Нещо
01.12.2009 08:43
не сте наясно с науката логика. Познавам добре много прояви на религиозни фанатици и подобни, така че, по-кротко. Ако го играете на религиозно просветление и др. атрибути на религиозната мистика, не е изключено в едно УТРЕ, ДА ПОЛУЧИТЕ ОТКРОВЕНИЕ СВИШЕ И ДА СЕ ОБЯВИТЕ ЗА СВЕТИЦА. Това вече се е случвало с хора с крехка психика, и с много познати религии, и е старо като света.
Вашето е, и си е обикновенно самовнушение и "откровение" на религиозна почва. Случвало се е и се случва със силно религиозни хора. Така казва модерната психология за такива явления.
Няматщи нищо общо с науката и реалността.
цитирай
10. tera - ...
01.12.2009 09:20
Като не ти е интересно, айде у лево!
Аман от големи умници тука.

Не говоря нито за логика, нито за модерна психология. А за неща, които явно не можеш да вденеш, защото никой не ти ги е изписал по учебниците и не ти ги е сдъвкал, за да можеш да ги смелиш.

За рaзнообразие се опитай понякога да мислиш със собствената си глава, а не само да четеш по дебелите книги, какво други са измислили.
Успех! :)

П.П. Остани са на твоето учебникарско мнение и ако обичаш повече не ме занимавай, защото не си ми интересен/а.
цитирай
11. ok3223 - За
02.12.2009 12:02
такива диагнозата е...крачки към астралният свят.
Лек път и хиляди просветления.
За СВЕТИЦА освен просветления се иска и
МЪЧНИЧЕСТВО, и смърт ЗА РЕЛИГ. КАУЗА.
За да мисли човек, иска се освен глава да има нещо в нея.
Това НЕЩО у вас налице ли е?
цитирай
12. tera - Благодаря, у мен - да!
02.12.2009 12:36
Но самият факт, че продължаваш тази ненужна дискусия от желание за елементарно заяждане, показва че у теб не е налице.
Жив и здрав!

Ако продължаваш да ми досаждаш със заядливи коментари ще ги трия, достатъчно ми загуби времето.
цитирай
13. ok3223 - Дано
04.12.2009 06:13
да е така. Надявам се да проличи скоро. Само бох се радвал. Бих ви посъветвал да почетете Фроид, модерна психология, и нещо по окултните "науки"...
Има интересни неща писани там.
Усмихнат ден.
цитирай
14. tera - Ами не е необходимо толкова да се радваш за мене :)
04.12.2009 09:35
Аз съм си ОК, ни съ къхъри.
Не мисля да затъвам нито в дебрите на модерната или старомодната психология, окултните науки и т.н.
Нагледен пример си как "прехранването" с дебели учебници дава обратен резултат!
Умихнат да е.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654266
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930