Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2009 19:55 - Образователните функции на blog.bg
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2361 Коментари: 8 Гласове:
4



 

 

 

 

Нееее, не се майтапя изобщо, наистина така мисля. Стига човек да подбира и пресява, маса интересни неща може да научи тук. И не се "слагам" на модераторите с този постинг, просто което си е верно, то си е верно.

 

 

Става дума за нещо съвсем конкретно. Колежката ми заминава за дълго в чужбина и днес се сетила да пита: „ Някой ми каза нещо за европейските здравноосигурителни карти...”

 

Веднага реагирам: „Ами аз ти казах!”

Причината е, че бях прочела тук нещо, копирано отнякъде си, но точно тук му обърнах внимание. Преди време беше, канех се да пътувам и съм споделила нещо в тази връзка.

 

Още не съм си извадила такава карта, защото моите пътешествия са краткосрочни, но имам такова намерение. Обаче тя запомнила и сега, когато й е важно се е сетила.

 

Разучила въпроса, прати ми линк и на мен, така че ще се обзаведем с такива карти, още повече че са безплатни. Сигурно има някакви символични такси, но да се надяваме, че ползите са повече. Тя ще каже в последствие.

 

Затова си позволявам този „съвет” един вид – попреглеждайте тука информацията, има смисъл. Не само да залитате по клюкарските и „жълти” четива.

Може да откриете нещо, което да ви е от полза, без нон-стоп да се ровичкате в нета.

Поне аз за това толкова време нямам.
Успех! :)




Тагове:   Blogbg,


Гласувай:
4



1. ka4ak - Здравей!
25.11.2009 00:14
Направо си е така!Тука си е и библиотека и кварталната кръчма!Много често ми заприличва и на хъшовете при Странджата!Има ги и клюкарките пред входа или зад пердето!Най ми харесва,че всякакви въпроси могат да се решават,тоя каже това,оня онова и решението готово!Въпросите от Стани богат нямат шанс да не им бъде отговорено!А това си е супер!:)))
цитирай
2. tera - ka4ak,
25.11.2009 09:09
направо си изпял ода за блога! :)))
цитирай
3. ka4ak - Добро утро Теди!
25.11.2009 11:02
Нали точно от това многообразие ми се пръкна термина''колективен ум''!Някак си естественно стана,точно защото в тази свободна зона,освен информацията има и диалог!Например,много ми е приятно,когато имам време да си побъбря с теб!Току виж си ме поканила на танци и в началото,щото ще те настъпвам,може и да ме ступаш,но после може и да затанцуваме...:)))))))
цитирай
4. tera - Добрутро, ka4ak!
25.11.2009 12:04
Ми ние с теб си танцуваме от онзи постинг за турбича, доколкото си спомням. :)
цитирай
5. ka4ak - е не съм толкова склери!!!
25.11.2009 15:09
пък даже и официално съм ти се извинявал!После да не кажеш,че не съм кавалер де...:)))
цитирай
6. tera - ka4ak,
26.11.2009 10:39
голем си кавалер начи! Направо си без грешка! :)
Пък като ми се извини, щото загуби баса, целият блог замря от умиление, обявиха те за мъж на блога и ти така пак намаза дивиденти. :)))
цитирай
7. whitepigeon - Привет Тера! Точно това е една от ...
26.11.2009 14:59
Привет Тера! Точно това е една от причините да намирам време да пописвам тук. Да бъдем полезни и на други хора, колкото е възможно. Човек е хубаво да надскача собственото си его и интереси понякога и да бъде полезен за околните.
цитирай
8. tera - Привет! :)
26.11.2009 15:21
Наистина може интересни неща да научи човек стига да иска.
Има много интересни пътеписи с красиви снимки, както и други умни писаници. Лошото е, че хората много залитат по скандалното с идеята, че това се харчи тука. Или пък целенасочено се мъчат постоянно да привличат внинамие, което е също досадно и уморитено.
Но ако човек се абстрахира от това и този блог не му е фикс-идея, за да живее все едно тука, може да намери доста полезни и забавни неща.

Между другото през август като бяхме по Родопите и отивахме към Банско, минахме през Гоце Делчев. Идеята беше да отидем също до Лещен и Ковачевица, но нямаше кьорава табела за отбивка, затова се озовахме директно в Гоце. После трябваше да се връщаме, а вече ставаше късно и ги пропуснахме. Но живи, здрави, някой друг път :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647729
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031