Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 22:36 - Защо ли пък трябва да пиша нещо, което да се харесва?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3830 Коментари: 16 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Накратко - нямам такива намерения. Тук съм, за да пиша нещата, които на мен ми харесват и които ме интересуват. Това че има хора, на които не им допадат си е лично тяхна работа. Според мен обаче основният въпрос се корени в така наречената "творческа завист". Досега никой не ме е заял за постинг, който не е бил "препоръчан". Ако си седя скромно у кьошето, никой няма и да ме забележи.

Но понеже си имам публика, която ме чете, макар и анонимно и се появявам от време не време сред "препоръките", съответно получавам периодически разни заядливи коментари, които ме изненадват. Най-вече с това, че имат малко общо с постинга или са го чели на две-на три.

Това, което се опитвам да кажа е, че няма смисъл да се прехвърлят автоматично всички негативи на "реала" във "виртуала". Защото това обезсмисля цялото му съществуване. На ""виртуала" естествено. Реалът си е реал.

Хайде представете си - вие сте си там, във вашия реален живот с всичките ви неплатени сметки, проблемите с работата или пък гаджетата или пък там, каквото ви трови. Идвате тук - за какво? За да разпуснете или за да се натоварите отново, участвайки или предизвиквайки абсолютно ненужни дрязги и разправии?

Ами да, това е начин да се върти мелницата, но той си зависи от вас. Доколкото зависи от мен аз ще продължавам да си пиша за нещата, които мен ме интересуват, дори и да има само още 2-3 заинтересовани.

Тук научавам от време на време доста интересни неща и това е вълнуващото. Но моля не се опитвайте да скапете цялото начинание с "жълтини". Няма смисъл. Хората, които са тук от повече време го знаят - нагледали сме се на какво ли не. Писна ми феса от простотии, едни и същи при това. Ако има нещо ново - welcome, но другото вече е твърде досадно.











Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - Само така, Тера!:))))
24.08.2009 23:10
И аз съм като теб.
Не е важно какво ще говорят хората зад гърба ти, важното е, че като се обърнеш назад - всички мълчат.
:)))
цитирай
2. анонимен - Кво се обясняваш?
24.08.2009 23:16
Дължиш ли на някой (или някого, не го научих тва :-D) обяснение?

Пиши си и това е :-)

\m/
//
цитирай
3. tera - Furi,
25.08.2009 00:02
какво се заплесваш с глупости - давай вицовете, там е истината! :)
цитирай
4. tera - zlika,
25.08.2009 00:05
с теб се знаем от толкова много време, та требе да знаеш, че нищо и на никого не дължа! :)
Пиша си, каквото ми харесва, включително и настоящото писание. :)))
цитирай
5. ka4ak - звучи ми като оправдание,на въпроса: какво правя тук?
25.08.2009 01:08
и си отговаряш убедително!А 2-3 заинтересовани.А ич?
Готов съм,пак да ти се извиня,но не ми се връзва някак!Усмивки ефирни!!!
цитирай
6. thedarkangel1977 - ами била съм там, в елита. . . . ама ...
25.08.2009 02:53
ами била съм там, в елита....
ама никой не се е заял с мене...
явно заяждането е провокирано именно от отношението ти към околните
към надменното - ей вижте ме аз съм тук горе, а вие там долу сте безгласни твари... я по-добре си трайте, или ме хвалете....
как беше царят е гол, ама да мълчим че е такъв....
че и твойта работа....
цитирай
7. mamas - Напълно си права.
25.08.2009 06:59
Най-вече за завистта и злобата.
Хубав ден!
цитирай
8. tera - ka4ak,
25.08.2009 08:53
усмивки и целувки - к'во да се обяснявам или пък оправдавам? :)
цитирай
9. tera - the....
25.08.2009 08:55
не те знам в какъв елит си била, поне аз там не съм те видяла :)))
Именно за такива заядливи коментари като твоя говорех, мерси за онагледяването!

P.S. Апропо - сещам се, че се беше заяла и с viarkata - едно 12-годишно сладко детенце, така че заядливият ти тон изобщо не ме изненадва, явно ти е стил на живот.
цитирай
10. tera - mamas,
25.08.2009 08:56
хубав и на теб! :)
цитирай
11. djgator - tera
25.08.2009 09:26
Ето почти всеки ден пиша за анонимни и за тролове- явно темата е актуална...
:)
цитирай
12. tera - djgator,
25.08.2009 11:18
мен основно анонимни ме четат и нямам нищо против да си четат.
Има и други, които ме четат редовно, явно нещо им допада.
Ставаше въпрос за тези, които влизат само когато нещо се появи в "препоръките" и почват да му търсят кусури с презумпцията "Яaa, аз к'ви по-умни и интелигентни работи пиша, тая пък що са я препоръчали !?!"

цитирай
13. tiia - Тера, не се изненадвай!
25.08.2009 11:21
По горе-долу същите причини, които си изброила, аз реших да блогвам тук, напускайки мястото, което активно обитавах близо четири години.

Не мога да спра да пиша в интернет, защото блогерството се оказа, че е потребност. Но отвреме-навреме може би е полезно да се сменя територията.
цитирай
14. tera - tiia,
25.08.2009 11:32
по-скоро се учудвам защо хората се опитват да скапят и това място, където би следвало да се забавляват, да разпускат или пък да обсъждат и важни неща, но без да се дърлят и обиждат.
Иначе какъв е смисълът - малко ли са им разправииите и гадориите отвън. По-скоро има такива, които се опитват тук да си изхвърлят негативната енергия, защото не им стиска на живо да го направят.
Територията не смятам да я сменям - предполагам, че навсякъде е еднакво.
Абе какво ли се обяснявам повече, отивам при Фурията да я сръчкам да пусне вицове! :)))
цитирай
15. konstant7 - Никому нищо и пак.........
26.08.2009 04:46
Никому нищо не дължиш, за това......
"Пиши даскалче , пиши......"
цитирай
16. tera - Не съм даскалче,
26.08.2009 09:11
ама си пишем...
Иначе какво да правя тука? :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659901
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930