Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2009 17:33 - В отговор на едно ЛС
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1929 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 11.07.2009 21:30


 

 

 

По принцип много рядко се занимавам с блoгови простотии.Това става само в случаите, когато някой успее да ме ядоса. Понеже рядко ме ядосват пък и аз много-много не следя вътрешно-блоговия живот, затова и рядко ми се случва.

 

Но ето на, случи ми се днес и понеже нямам навик да премълчавам, просто си го казвам. Пък който каквото ще да си мисли оттук насетне.

 

Според мен съвсем нормално е като четеш някакъв постинг, ако нещо ти е направило впечатление да коментираш. Също е нормално и на автора да не му допадне особено коментара и може да го изтрие. И аз съм трила коментари, не е кой знае кво. Но пък защо трябва да получавам ЛС от сорта:

 

Re: От мен

DGD :)

Изпратено: 16:38 От: tera

Изтрий

От мен

Мисля коя е била тя - не е работа нито на теб нито на другите. Полицейска протекция на теб какво точно ти говори?! Ясно е че си има връзки и познати в бившата структура... Едва ли си толкова тъпа за да ти го обяснявам така... Или си някое ченге ?
Изпратено: 10:33 От:
bellamia

 

Това е моят коментар  не виждам нищо обидно в него. В крайна сметка като съм прочела някакво експозе бая дълго имам правото и нещо да попитам.

 

„Понеже е доста дълго и си направих труда да го прочета,

моля за пояснение - коя е била тази "тя", дето е звъняла, за какво е звъняла, каква й е връзката с "магистралната труженичка" от бившия НСБОП?
За какво щяха да те подкрепят близки и познати, дето познавали други хора?
Как пък така се реши изведнъж проблемът?

Ами така де, накрая и Еркюл Поаро дава обяснения на публиката и Шерлок Холмс даже се отчита пред читателя. :)
Иначе оставам с чувството дето казва Furi "леко хм... недостатъчно задоволена от разказа".:)))”

 

И после получих горното ЛС. Хич ми не дреме на дънната платка, но пък откъде-накъде трябва да си затрая.

 

Това, че някои хора се взимат много на сериозно и писаниците си също не е мой проблем. Хора, гледайте по-свежо на нещата с чувство за хумор и не се дръжте като ощипана мома на хорото. Понеже познавам тука психологията и веднага някой ще пита – ами ти що си обидена?  Не, не съм обидена, ядосана съм че всичко се приема толкова буквално и едва ли не се търси „световна конспирация” за всичко.

 

Още малко трябва да призная, че съм ченге от бившето Шесто под прикритие, обаче не съм! :)





Тагове:   Шерлок Холмс,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. reason - Уау, някой много се е впечатлил :-)) ...
13.07.2009 22:05
Уау, някой много се е впечатлил :-)) Не обръщай внимание. Аз ЛС-та още не получавам, но какви коментари съм получавала от един анонимко...
цитирай
2. tera - Ами! :)
13.07.2009 22:20
Хич не се впечатлих толкова, но на зла круша, зъл прът! :)
Писанието беше досадно и твърде дълго с всичките тези недомлъвки и реших да постигна яснота по въпроса, но не би!
Нали ми прочете коментара - няма нищо обидно, майтапски е, но явно някои хора не отбират от майтап! :)
Та затуй! :)))
цитирай
3. furiika - Тера, мила!:)))
14.07.2009 12:40
Не си ченге???
Я си признай, без бой!:))))))
Съветвам те най-приятелски, другия път да не четеш разкази, а да погледаш малко голи юзъри.:))))))))))))
цитирай
4. tera - Furi,
14.07.2009 13:22
разкри ме! :))
Като си чета коментара и аз започнах да си мисля, че може и да съм ченге, като онова на Чандлър примерно. :)))
Къде са голите юзъри, идвам веднага, верно кой ме би по главата разкази да чета? То пък едни разказииии - четеш нещо, чийто смисъл може да се синтезира до две изречения.
Я давай юзърите, че що време загубих с глупости ... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655006
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930