Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 10:00 - Въпросът ще приключи, когато аз реша
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3423 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2009 00:21




Изобщо нямам навик да се ровя тука в бълвоча, но когато решавам да защитавам някаква позиция го правя. И хич не ми дреме сега кой и защо ще ме оплюе, но това място смърди най-вече защото има хора, които всячески се мъчат да привлекат внимание на всяка цена и с всички средства. Не пиша този пост заради това, но да получа такъв груб отговор, от човек, когото с нищо не съм засегнала, мисля че е прекалено.

Това, че си отнесох бан за
предния пост, в който писах за него, не си го броя за актив.Там беше прокоментирал въпроса и вчера само му го напомних. Ето за какво става дума.

11. tera - Абееее....
00:00
Слаба ли ми е паметта или каза нещо такова?

Виж, няма да се върна! Причините ...
18.04 20:50 Виж, няма да се върна!
Причините са много, ама и ти ги знаеш!
Оттук бяха принудени да си тръгнат много свестни хора, между които и много мои приятели!
Блог.бг предпочете да направи собствения си сайт блато... Негово право.
Приятелко и съзодийничке, блог.бг не ме кефи!
Тук много често цари простотия, аз не харесвам това.
В нашия си сайт (защото този сайт го правим заедно с Диляна, Мечо, или kisstherain) няма да има такива неща. Това го решихме в момента, когато ме издразниха до степен да взема решението за направата на новия сайт!
Много усилия, а и средства инвестирахме и ще си остана там :)
А каня и теб и всички приятели да се присъединят :)
Зная, че в един момент ще се опитат да се довлекат и боклуците, но няма да има аванта за тях.
Но аз няма да се върна! Дотук бях с блог.бт. Не ме вълнева и не ми е интересен. Двешният постинг бе поздрав за приятелите ми по случай празника, но това е изключение.
И още нещо - лидис е абсолютно права! Тия смотаняци дори не ми обясниха, защо ме дискриминираха! Мтого са тъпи, защото прогониха голяма част от потребителите си, а можеха да бъдат № 1! Сега в блог.бг не е като преди време и ти също прекрасно го знаеш! :)


Нарочно го пускам тук, а не в нещо дето се мотаеше на първа. Не се заяждам, просто питам :)
 
12. gagarin - И? Искаш отчет, да ти се обясня...
01:17
И?
Искаш отчет, да ти се обяснявам, или какво?
Нещата са така. Даже блог.бг е още по-скапан, но защо, кога, докога и по какви причини съм тук - това не е твоя работа и толкова. Научете се да си гледате в паницата и престанете да се държите като махленски клюкарки.
Въпросът е приключен.

_______________

В такъв случай защо сам не си следваш съветите? Защо ти се се държиш като махленски клюкар?
Защо разискваш надълго и широко кой зад какъв ник седял, какво ставало по литературните сайтове и така нататък. Гледай си в паницата, пиши си стихчетата и подсмърчай.

Ти си като фурнаджийска лопата, само гледаш да плюеш по някого и все някой ти е виновен.

Другият ти сайт е гола вода, само ти си пишеш там и още двама-трима. Затова си се домъкнал, защото не можеш да си правиш маймунджилъците без публика. Не ти е интересно. Издъни се и толкова! Колкото и да беснееш е факт и този път няма кого да обвиниш.

Айде сега да ревнат всичките ти фенки и фенове, на които не им е ясно що за лицемер си.
Сега вече и за мен въпросът приключи!


 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - tera
17.06.2009 10:16
Вчера написах материал с много поговорки... Вълкът козината си мени, нооо
цитирай
2. tera - ...
17.06.2009 10:46
погледнал се Илия, все в тия... :)))
цитирай
3. benra - tera,
17.06.2009 11:35
ама ти наистина ли обръщаш внимание на тези неща???
Всяко място е такова,каквото си го направим ни-обитателите му. Простотията цари не само защото домакините си затварят очите, а най-вече, защото намира благоприятна почва. Интересът е благоприятна почва и тя избуява. ВЕроятно народопсихологията ни е такава - дай ни сеир и става купон.За жалост.
Поздрави за теб,знаеш,че си от хората,които чета редовно и с голямо удоволствие.
цитирай
4. tera - Вече не им обръщам,
17.06.2009 11:52
но пък защо да му оставям последната дума?
На това дередже сме и защото си траем, сакън някой да не обидиш или засегнеш, или пък просто не ти стиска.
Щом четеш тука, знаеш че много не ми дреме. За популярност не се боря и затова мога да си говоря, каквото си искам.

Прочети предния ми пост, ако си пропуснала - там става дума за стойностни неща, това тука си е блогова смешка .:)))
цитирай
5. benra - о,
17.06.2009 12:09
не те пропускам...толкова много неща научавам от твоите постове. Дори съм си набелязала утре по обяд да отида до народната библиотека.

А за дереджето - така е не просто,защото си траем, отминавайки подобни щуротии, опитвайки се да не ги видим, а защото много хора се хранят от тях, аплодирайки ги. Раздухват конфликти, разтеглят интриги.
Борбата за популярност е много странно нещо.Какво означава да си популярен и с какво да си популярен? По брой прочитания, по брой коментари? Аз лично за себе си знам защо пиша-защото имам необходимостта да го правя.Когато това,което съм написала се хареса, естествено-чувствам се доволна.Но честно казано -имало е мои постове,за които съм съжалявала,че пребивават на първа, които самата аз никога не бих избрала да са там.
Блогът е хубав с това,че различни хора обменяме различни мисли и емоции.Едно различно ниво на общуване, което определено ми допада.
цитирай
6. tera - Зарежи ги тези глупости,
17.06.2009 12:26
много внимание им отделихме :)

Ако ходиш до Народната библиотека, можеш да минеш и през Галерията за чуждестранно изкуство. Нa последния етаж има много интересна изложба за архитектура - макети, снимки. МЕЖДУНАРОДНИ НОМИНАЦИИ НА МЛАДИ АРХИТЕКТИ ПРЕМИЯ „ЯКОВ ЧЕРНИХОВ” ЗА 2006 и 2008 г.
Но не ми дадоха да снимам, щракнах само 1-2 снимки.
виж този линк
http://www.foreignartmuseum.bg/bg/archive/temporary_exhibition.html
Има много интересни неща и направо бих казала гениални млади архитекти.
А ние тука с какви дивотии се занимаваме. :))
Пише, че изложбата е до 6 юни, но явно са удължили срока.
цитирай
7. benra - непременно
17.06.2009 13:26
ще мина,по пътя ми е.
цитирай
8. tera - :)
17.06.2009 13:28
Приятно гледане! :)))
цитирай
9. djgator - tera
17.06.2009 14:02
Нещо ми е творческо... събирам мъдрости :)
цитирай
10. tera - Значи си попаднал точно,
17.06.2009 14:19
където трябва :)))
Разходи ми се из блога - то е мъдрост, до мъдрост! :)
Ако събираш афоризми - ето ти един перефразиран от Дарио Фо:

Сговорна дружина ... просо сънува!
:)))
цитирай
11. furiika - И из моя блог може да се разхождате, аз няма да се разсърдя.
18.06.2009 08:42
:)))))
Пишете ме към вашата дружина.
:)))
цитирай
12. tera - Furi,
18.06.2009 09:49
писАх те и сега идвам да се разхождам :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655436
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930