Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2009 17:01 - Attention
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2662 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2009 23:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 

Четох преди време една много интересна книга за езика на тялото. Но някак чисто информативно я възприех. В ежедневието много-много не разчитам сигналите подавани невербално. Ако нещо не ми се каже направо и с думи прости, изобщо не обръщам внимание. Не разбирам от намеци и не се чудя кой какво иска с нещо да ми каже. Или ми го казва, или не ми го казва. Хич не съм по досещанията.

 

Една позната, която учи холандски ми разказа, че учили в един урок за между-културните различия. Чужденците, които живеели в Холандия били притеснени от това, че холандците били директни и същевременно резервирани. Казах й „Явно на мен там ми е мястото, чудесно ще се впиша в Холандия!” Само дето холандския ми звучи като развален немски и не съм сигурна, че мога да си пречупя езика да го проговоря.

 

По същия начин може обаче да се разглеждат и сигналите подавани тука в блога. Поне аз честно си казвам, че не пиша за себе си, а за другите, ако изобщо ми се пише. Понеже някои твърдят, че за себе си го правят. Дрън-дрън. Както пише на Руски паметник „Не нам…”. Изхождайки от тази постановка на нещата, може да разглеждаме всеки постинг като своеобразен зов за внимание. Има хора, които се нуждаят от страшно много внимание, за да преживяват, както се казва -  feed on attention”. Същевременно постоянно им се иска да са на гребена на вълната, а и на други им се иска и затова се водят периодически големи битки. Направо Пунически войни! Това е според мен основната причина – кой колко внимание може да докопа. Освен това има и значение от колко време хората са тук. Отначало е доста по-интересна и забавна играта. Поне за мен беше така. После виждаш, че нещата се повтарят, типажите хора също. Едни си отиват, други идват, нормално е. Така се получава при течащата вода. Ако няма такова течение, заприличва на блато.

 

Всъщност това, което се опитвам да кажа с този пост (освен вниманието, което съгласно горната постановка се старая да привлека :))  е следното: всичко, което се случва тук е благодарение на тази жажда за внимание. Затова не е необходимо да се украсява или да се прикрива зад някакви каузи. Но пък въпиющата нужда постоянно да привлича внимание, може да изиграе на някого лоша шега. Както е ставало досега много пъти тук. На хората им писва някой постоянно да им се вре в очите. В един момент го отсвирват и си търсят нов любимец и друго шоу. Така че колеги, не се хабете излишно. Давайте малко по-кротко, вярно тогава може и да не хвърчат фойерверки тука, но пък за сметка на това няма да се дразните прекалено. Или пък може би точно това е идеята, знам ли ... :))





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - :)
20.05.2009 17:31
Значи и ти си голямо ренде! :) За какво са ти деликатни и фини личности - половината живот ще ти мине да разбереш какво мисли някоя "фина" личност! :)))

Вторият ти абзац изцяло потвърждава написаното -това споделяне е точно желание да им се обърне внимание. Даже някои преиграват и е очевидно.
Исках да кажа да не се престарават толкова, като натягаш прекалено струните, най-вероятно е да ги скъсаш! :)
цитирай
2. benra - откакто
21.05.2009 09:51
свят светува човекът се нуждае от внимание, времената се менят с тях и средствата, чрез които се опитваме да го привлечем-кога открит глезен, кога високопарна дума, кога открито и директно-обърни ми внимание деееееееее!
цитирай
3. kuracpalac - @Тера
21.05.2009 09:57
Давай малко по-директно и по-конкретно.
"Ако нещо не ми се каже направо и с думи прости, изобщо не обръщам внимание. Не разбирам от намеци и не се чудя кой какво иска с нещо да ми каже. Или ми го казва, или не ми го казва. Хич не съм по досещанията."

;-))) Поздрави !
цитирай
4. tera - benra,
21.05.2009 10:31
не можеш да се оплачеш - редовно ти обръщам внимание :)
Но при някои хора се превръща в самоцел и мания, което си е един вид болестно състояние, за това говоря.
Както обикновено истината е някъде по средата :))
цитирай
5. tera - @ kuracpalac,
21.05.2009 10:37
колко по-директно и по-конкретно от това ?! :)
Примери за онагледяване ли искаш?
Не ме предизвиквай! Ще намеря някое завоалирано любовно обяснение, за да покажа как не трябва да се правят нещата! :))))
цитирай
6. benra - tera,
21.05.2009 11:24
оооо, никак не се оплаквам, аз доволен! :-))))
А примери за това, което казваш - бол!
цитирай
7. furiika - ммммм, как обичам да се вра в очитееее
22.05.2009 09:52
мания ми е направо
:)))))))))))))
цитирай
8. tera - Furi,
22.05.2009 10:14
не съм забелезАла :)
Пускаш постинги от дъжд на вятър, ако обичаш щеше да бичиш всеки ден по пост и да питаш - а вие как мислите? И да клепаш закачливо с клепки :)))
цитирай
9. furiika - oooooo, ако знаеш само колко съм добра
22.05.2009 10:49
в закачливото клепане с клепки:)))))))))
цитирай
10. tera - Не бъди скромна!
22.05.2009 11:20
Ти във всичко си добра, много даже! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652694
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930