Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2009 21:53 - Любовта е свобода
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4744 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 30.04.2009 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

свободата е щастие, щастието е любов...


... и т.н. дъра-бъра до безкарай.
  Признавам, че идеята ми дойде от нещо, което прочетох тук и вместо да правя два квадратни километра коментар, реших да го напиша. Изобщо перманентните писаници за любов тука адски ме отегчават, защото се мели все едно и също. Стигам до убеждението, че това е, което на хората най-масово им липсва и все за това пишат. Ако някой не е съгласен с това заключение ще му цитирам поговорката: „Когато някой казва, че не го е еня, точно него го е еня, защото този, когото действително не го е еня, просто не говори за това.” Ако не е достатъчно ясно заменете „еня” с „пука” , защото поговорката е май нещо стародавна. Изключвам стиховете, защото там пък за какво друго да пишеш ...? Това си е закон поетически някакъв от време оно...   Говоря за другите споделености и си мисля, че идеята някой да те направи щастлив е съвсем грешна и безполезна. НИКОЙ НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА ТЕ НАПРАВИ ЩАСТЛИВ, АКО ТИ САМИЯТ НЕ СИ В СЪСТОЯНИЕ ДА БЪДЕШ ЩАСТЛИВ! Ето написах го с главни букви, дано да стане ясно. Дали си щастлив или не си зависи само и единствено от теб! Чудесно би било да намериш човек, който да работи на твоята „честота на вълната”. Но това е по-скоро илюзорно понятие. Всеки човек е индивид сам по себе си със своите интереси, наклонности, желания, цели и т.н. Самата идея да сте едно, дори и да сте се намерили, означава или да се лепнеш към неговата съдба или той към твоята. Има и такива двойки – писала съм, виждала съм една, повече не съм. Винаги единият се принася „в жертва” към интересите на другия, само мир да има.   Единственият път към щастието е не да се лепваш към съдбата и пътя на някой друг, незвисимо че може да е най-любимият ти човек. Пътят си е само и единствено твой, както и животът ти, ти решаваш... :)



   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Абсолютно...
29.04.2009 22:02
... вярно! :)))
цитирай
2. tera - Yes!
29.04.2009 22:04
:)))
цитирай
3. flatarok - Това не е вярно.
30.04.2009 06:48
НИКОЙ НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА ТЕ НАПРАВИ ЩАСТЛИВ, АКО ТИ САМИЯТ НЕ СИ В СЪСТОЯНИЕ ДА БЪДЕШ ЩАСТЛИВ!
Може.
цитирай
4. tera - :)
30.04.2009 09:23
Я кажи как става този номер?
Ти се опъваш, но някой ти казва "Не, йок, аз ще те направя щастлив/а!"
И даже успява !!!??? Три дена яли, пили и се веселили ... :)))
цитирай
5. flatarok - !
30.04.2009 10:02
Аз по друг начин явно разсъждавам , сигурно не съм ти разбрал мисълта в поста.Прочетох го пак.Какво е щастието?Моето определение.Нещо случило си преди ,и разсъждавайки за него днес ти го определяш като нещо изключително,т.е. щастие.Живеем днес ,но разсъждаваме и чувстваме с опита от вчера и си мислим за утре .Но да си щастлив трябва да има нещо от някой ,може и субект може и обект.Пък може и да е невидимо.Ти ако си числителя трябва да има и знаменател.Хайде, Тера, признай си ,че ако не е имало да ти трепка нещо под лъжичката ти едва ли ще си го създадеш.
цитирай
6. tera - fla,
30.04.2009 10:39
много философски си се настроил рано сутрин.
Защо пък щастието да е нещо, случило се преди? Нещо като "бил съм бил щастлив", а? :)
Това си е световъзприятие, как да го обясня? Може ли щастието ти да зависи от един, единствен човек? Защо това, че си преекспонирал значението на някого в собственотo ти съзнание трябва да е жизненоважно за теб? Иначе защо се разлюбват хората, ако не е така? Писва им и толкова, разбират че и с този човек и без него им е все тая. Или най-често се опитват да ограничават нечия свобода или пък се дразнят, че някой се опитва да ограничава тяхната. И междувременно тръпката, за която говориш, е отишла на кино... :)

цитирай
7. flatarok - !
30.04.2009 10:50
Рано е за теб .Аз съм станал преди първите лъчи на Слънцето.Имаме уговорка с него ,първо да вижда мен за да му е щастлив и добър денят.
Ами да "бил съм бил щастлив", така е за мен.Освен ако сега ти не се чувстваш щастлива.Всъщност общуването с мен прави хората щастливи в момента и сега .
цитирай
8. flatarok - !
30.04.2009 10:52
За свободата .Тя е илюзия.
цитирай
9. tera - fla,
30.04.2009 11:07
да ти имам самочувствието! :)
По-скоро си мисля, че общуването с мен прави хората щастливи, но хайде - няма да се караме за дреболии :)))

Свободата не е илюзия, но я усещаш само когато ти е ограничена или я нямаш. Иначе би следвало да е естествено състояние. Нооо... както казва Жан-Жак Русо ... писала съм го и не ми се ще да се повтарям, сещай се :)
цитирай
10. flatarok - !
30.04.2009 11:20
Дойде на моята нали акъл,че щастието е взаимност.Хората общуват с теб и...... щастливи ли са? -да.Но ти щастлива ли си? След време ще си отговориш.Сега понеже си на работа и може не правилно да определиш състоянието си ,може да има неприятни дразнители, например яла си и са ти свършили клечките за зъби ,но понеже не ползваш кламери за тази цел се ядосваш, но довечера ще си викаш -брей та то си беше приятно днес,бях на седмото небе,благодарение и защото.... и вместо да броиш овце, сладко ще си заспиш.Няма да ти описвам сънищата,които ще са следствие на коментарите ми днес ,защото тогава ще стигнем до пълното щастие, което си е химера.
цитирай
11. tera - Ххахаххахахха :-)
30.04.2009 11:30
Голям майтап !!!! Ако това, че се смея в момента се брои за щастие - да, прав си, успокой се - много съм щастлива! :)))) Апропо, но това за мен си е ежедневие :)

Но имам чувството, каквото и да бях казала, щеше да го извъртиш и да стигнеш до извода, който си си наумил.
Не се увличай много с коментарите, че може да цъфнем на първа страница, а на мен онази рубрика ми е противопоказна :))))
цитирай
12. tosi - Леле, колко писане се е изписало ...
30.04.2009 19:27
Леле, колко писане се е изписало тук! Всичките ми представи за всякакви слънца и разни други небесни и недотам светила ненадейно се озоваха в ефимерността.:)

Навремето като провинциален юноша бледен получавах немалко образование и възпитание от едни радиа, на които викаха „вражески”. та веднъж се впечатлих от рецепта за щастие, принадлежаща на не знам точно кого, само се сещам че мина по BBC. Нещата в общи линии бяха три на брой и в следния йерархичен ред – да се инвестираш в някого, да се кефиш на кариерата си и да ти кихат адекватно на достигнатата позиция. Много ме впечатли това, първото. Пробвал съм го с променлив успех. Случвало се е да пообърквам желаното с реалността и това ми е акумулирано в ъкаунта без съмнение... Все пак идеята е атрактивна, въпреки особено рисковия характер на подобна инвестиция.

Да, насила хубост не се случва, ама всеки поне от време на време иска да се осъзнае като важен за някого си там. Инак и аз се съмнявам безкрайно в перманентното щастие – явно хората се уморяват един от друг, а и бекграундът им си казва своето. Затова, ако човек успее да подари на себе си и другия щастлив миг, това би било ОК!
В противен случай, Show Must Go On! :)))

Best wishes!
цитирай
13. tera - Това ни е работата тук да пишем :)
30.04.2009 21:38
А който си няма друга работа - да ни чете :)))
Не знам дали думата "инвестиция" е правилна. При инвестирането очакваш възвращаемост. В този случай би следвало да е под формата на хепинес, обаче като гледам вайканиците и тръшканиците тука ми се струва, че инвестиционният процес е зациклил меко казано. Май повечето фирми са го закъсали поради некадърно инвестиране.

Между другото съм писала нещо подобно, ето линк.

http://tera.blog.bg/izkustvo/2008/03/14/hercoginiata-ot-chikago.172745
Иначе нещата си опират до добрия стар егоизъм и до четкане на егото. Защо процъфтяват класациите за популярност? Точно поради тази причина - душевен гъдел колко много те харесват хората. Предпочитам на живо да ме харесват и това си е така. А тук ми е интересно да си говоря с разни хора, за мен това е колоритът на това място.
Have a nice holiday! :)
цитирай
14. tosi - :)))
30.04.2009 22:29
Мерси за линка. Качествен критичен текст, освен останалото.... И на мен този жанр не ми е сред фаворитите, но както и да е.

Иначе този специфичен вид инвестиране кореспондира именно с желанието и волята поне на моменти да потискаме въпросното его, което може и да не е особено лесна работа, но от друга страна, нищо не пада от небето просто ей така...

И пълноценен релакс в близките дни, разбира се :)))
цитирай
15. tera - Балетът ми е фаворит :)
30.04.2009 22:48
Но оперетите не ги критикувам, забавни са ми, другият месец ще гледам мюзикъла "Котките" да видя защо е тази навалица там.
По принцип моят релакс е доста динамичен.
Лека вечер! :)
цитирай
16. karanikolov - Като чета и си мисля:
02.05.2009 12:54
Мааму стара,че аз съм бил голям тиранин като държа жена ми с мен 20г. Не й давам да е щастлива.
Пък и явно съм мазохист - щом и аз не ща да съм сам - и да стана щастлив.

Май е време да зарежа това - и да почна 5 нощи в седмицата да спя с различни мадами - да не ги ограничавам тях, а и да почувствам щастието.

Верно,докато бях ерген някога го правех - и ми беше толкова ТЪПО,че рождените си дни прекарвах сам с една бутилка.
Ама тогава теориите бяха други.
:)))
цитирай
17. tera - kara...
05.05.2009 01:00
Пожелвам ти всичкото щастие на света за още 5 по 20 години :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647942
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031