Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2009 20:14 - Искам си турбото!!!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 9516 Коментари: 47 Гласове:
0




Причината да пиша това е, че преди малко ми е пратил лично съобщение за новия му блог. Не си  въобразявам, че съм единствената ощастливена с подобно съощение, затова няма да го цитирам.

С турбото се знаем виртуално от близо две години, все едно сме израсли заедно в този блог. Да си призная честно имам смесени чувства към него - ако изобщо може за чувства да става дума. Някои неща ме дразнят, други ме кефят. По едно време първите определено бяха надделели и ми беше писнало от перманентните му вопли и тръшканици. Даже си казах – Абе тоя човек що не се разкара, та накрая този блог да миряса?

Обаче какво се получи на практика. Човекът се разкара, но блогът не само не миряса, ами стана още по-зле. Тогава свързах практиката с теорията, дето дори на два езика съм я учила и му се вика маркетинг. Значи турбото е заемал една определена "пазарна ниша" и при неговото напускане своевременно там са се нанесли нови наематели. Обаче новите наематели дотолкова скапаха и осраха пейзажа, че няма накъде повече. Поименно няма какво да ги цитирам, ясно е.

И затова, турбо, понеже си интелигентен човек няма какво да ме подкокоросваш да си сменя местообиталището. И пак понеже си интелигентен - разбираш, че се майтапя и няма да ми се сърдиш. Затова - вместо блога да емигрира при тебе, взЕми ти се вЪрни тука и да се получи някакво равновесие. Да изравним баланса дето се вика :)))

Освен това съм забелязала, че хората които си отиват от тук винаги се връщат по някое време. И дори и да не се показват, скришно продължават да надзъртат поне с едно оче тук. На това му се казва : "Стара любов - ръжда не хваща!" :)






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gratcia - само така :-)))
18.04.2009 20:17
само така :-)))
цитирай
2. tera - Ами така я!
18.04.2009 20:18
Каквото искам си го казвам! :)))
цитирай
3. анонимен - За какво да се връща ?
18.04.2009 20:28
Всички добре знаете ,че той ,както и аз бяхме с нарушени права.С нови постинги не излизахме както всички хора в нови,ами ни отклоняваха нарочно в
" и още нови" ,като втора категория блогери според модерацията.Ако си спомняш много писма се изписаха ,а блогерите се наслаждаваха на това и го дразнеха ,както и мен всеки ден за кеф на отбрани блогери.Никой не ви насилва да се местите. Насилието е само в блог бг да се маха определен блогер ,засегнал с истини модерация и приближени. Това е ! Да му пожелаем на Турбо4 и блога му само добро и мирно дълго съществуване !
цитирай
4. tera - Защо пък да не се върне?
18.04.2009 20:37
Той си е тук в свои води. Мисля, че и на него му се иска, но само типичния стрелчески инат го възпира.
Пък и наистина сериозно говоря за скапания микроклимат тука. Предпочитам турбото пред разни нискоинтелигентни измекярчета. Поне човекът има стил :)
цитирай
5. анонимен - Виж, няма да се върна! Причините ...
18.04.2009 20:50
Виж, няма да се върна!
Причините са много, ама и ти ги знаеш!
Оттук бяха принудени да си тръгнат много свестни хора, между които и много мои приятели!
Блог.бг предпочете да направи собствения си сайт блато... Негово право.
Приятелко и съзодийничке, блог.бг не ме кефи!
Тук много често цари простотия, аз не харесвам това.
В нашия си сайт (защото този сайт го правим заедно с Диляна, Мечо, или kisstherain) няма да има такива неща. Това го решихме в момента, когато ме издразниха до степен да взема решението за направата на новия сайт!
Много усилия, а и средства инвестирахме и ще си остана там :)
А каня и теб и всички приятели да се присъединят :)
Зная, че в един момент ще се опитат да се довлекат и боклуците, но няма да има аванта за тях.
Но аз няма да се върна! Дотук бях с блог.бт. Не ме вълнева и не ми е интересен. Двешният постинг бе поздрав за приятелите ми по случай празника, но това е изключение.
И още нещо - лидис е абсолютно права! Тия смотаняци дори не ми обясниха, защо ме дискриминираха! Мтого са тъпи, защото прогониха голяма част от потребителите си, а можеха да бъдат № 1! Сега в блог.бг не е като преди време и ти също прекрасно го знаеш! :)
Чакам те :)
цитирай
6. анонимен - да права си
18.04.2009 20:55
Много хора харесват турбото ,ама малко са тези дето си го признават и обичат писанията му ! Много радост ти желая през Великденските празници и дано мечтите ти се сбъднат да има в блога повече качествени творби и честни хора ,като Турбо4 !
цитирай
7. tera - Не съм и мислила, че ще се върнеш :)
18.04.2009 20:56
Най-малкото, защото сме от една зодия и аз като тръгна отнякъде не се връщам! :)
Въпросът беше в друго и мисля, че си го разбрал.
Желая ти весели празници и не се впрягай за маловажни неща! :)))
цитирай
8. tera - lidis
18.04.2009 20:58
и на теб весели празници! :)
цитирай
9. анонимен - И аз те обичам ;) :РРР Слънце, л...
18.04.2009 20:59
И аз те обичам ;) :РРР
Слънце, лекувам си е при това успешно!
Маловажните и вредните неща от живота ми са в кошчето за боклук! :)
Нали знеш олимпийския девиз - citius, altius, fortius! - такива сме си ние, Стрелците ;)
цитирай
10. tera - Aми хайде да обясним малко, че и други хора да ни разберат
18.04.2009 22:40
Citius, Altius, Fortius - По-бързо, по-високо, по-силно

Пиер дьо Кубертен:
„Най-важното в Олимпийските игри е не победата, а участието, така както в живота най-важното е не триумфът, а борбата. Основното е не да си победил, а да си се борил достойно.”

цитирай
11. анонимен - Това не ни пречи да побеждаваме ;)
18.04.2009 22:52
Това не ни пречи да побеждаваме ;)
цитирай
12. tera - Хе-хе :)
18.04.2009 23:25
Шегуваш се - ами ние винаги побеждаваме! :)))
цитирай
13. flatarok - Христос воскресе,Тера!
19.04.2009 07:21
Аз ,Тера, пък никога не съм чел турбото.
То смешно.И тука ли има първи и втори.Кой на първа ,кой на не знам си коя страница.Всъщност чета само теб и още двама.А бе защо са се взели толкова на сериозно хората.
цитирай
14. анонимен - Хич не се шегувам ;)
19.04.2009 08:34
Хич не се шегувам ;)
цитирай
15. tera - :)
19.04.2009 08:58
Воистину воскресе!
цитирай
16. flatarok - Къде да те четем Турбо ? Сигурно м...
19.04.2009 09:00
Къде да те четем Турбо ? Сигурно много хубаво пишеш.
цитирай
17. tera - тук
19.04.2009 09:21
http://turbo4.turborain.bg/
цитирай
18. tera - Ти пък защо се нервиш?
19.04.2009 09:57
Я не се коркай! :) Направи снимки в гробницата, ако е разрешено и дай да ги разгледаме.
цитирай
19. djgator - до всички
19.04.2009 09:57
В БЛОГ.БГ е супертъпо, шепа идиоти - половината от които и модератори- въртят на пръста си хилядите потребители тук! Морал липсва - да не говорим за стил или вкус! ОТВРАТ!!
цитирай
20. henzelski - Не мога
19.04.2009 09:59
да разбера какво ти пречи да си и тук, и там, Тera...;))
цитирай
21. tera - Ти там ли си
19.04.2009 10:01
вече?
цитирай
22. tera - djgator,
19.04.2009 10:12
отскоро си тук, затова се палиш.
Прочети това писала съм го преди близо 2 години, когато и аз се вълнувах какво става тука.
http://tera.blog.bg/viewpost.php?id=76679

Сега да ти кажа честно ми е през левата маратонка :)))
цитирай
23. flatarok - Този турбото се мисли за Господ. ...
19.04.2009 10:12
Този турбото се мисли за Господ.Даже и го е заявил.Тера този има ли чувство за хумор.Ти по добре го познаваш?
цитирай
24. tera - Де да знам :)
19.04.2009 10:17
Като стане дума за блога - май го губи :))
цитирай
25. ka4ak - отстъпление от позиции,страхливите и несвободни
19.04.2009 10:23
бягат,защото не могат да се борят и ограничават коментарите в блоговете си!За това и не съм християнин,защото всичко е манипулация и лишаване от свобода!
цитирай
26. flatarok - този пък качак не бил християнин и ...
19.04.2009 10:30
този пък качак не бил християнин и светът му е крив.Нямало свобода на словото .Свободата колко пъти се е повторило е в рамките на закона .Като спазваш закона си свободен.Къде през просото качак.
цитирай
27. drblondy - ей, тропна си на ината
19.04.2009 10:45
тоя човек и го направи. истината е, че където и да е, все ще си е четен. :)
Христос, Воскресе!
цитирай
28. tera - Хора, успокойте се :)
19.04.2009 10:46
Празник е днес. Идете при Фури да си пооправите настроението :)))
цитирай
29. tera - Blondy,
19.04.2009 10:48
Воистину воскресе!
Весели празници! :)
цитирай
30. ka4ak - @26 законите са за да се спазват,но
19.04.2009 10:51
Това е живота,не може да забраним да няма някой вид на живот!Живота е доказал,че еволюцията е отхвърлила някой видове,а други е развила и усъвършенствала,не защото са били привелигировани,а защото са успяли с борба да оцелеят и да станат по добри от предшествениците си!Защо мислиш,че ако ги вкараме в рамка,ще станеме по добри?Това че аз искам да се пребориме с наркотиците,не е че искам да те лиша от свободата да избираш,аз искам да те лиша от свободата да не бъдеш ти!Не може да си под упойка,аз да ти изрежа всички крайници и каквото си поискам и след като излезеш от упойката да те питам как ти се вижда света,като преди това покрай крайниците съм ти извадил и очите!Изкам да разполагаш със себе си и да се докажеш че си достойна да съществуваш,но не в парник или барокамера,а в нормалната среда на света!Иcкам да повярваш в себе си и ако и десет блога да пишат срещу тебе,не само да не те гътнат,а да ги затвориш,защото си ги обезмислила!
това искам!
цитирай
31. baletlnetpepas - А кой замести пазарната ниша
19.04.2009 11:48
и в същност как би определила пазарната му ниша
цитирай
32. tera - Интересен въпрос
19.04.2009 12:13
- както би казал някой политик :)
Пазарната му ниша е малко трудна за дефиниране, по-скоро става въпрос за привличането на внимание, отколкото за спецификата на постингите му.
цитирай
33. valsodar - За всяко нещо си има и време, и място. ...
19.04.2009 12:15
За всяко нещо си има и време, и място.
Не виждам необходимостта от подобен драматизъм, сякаш Турбото е плюшеното мече , което си изгубила и сега ревеш да ти се върне обратно.
Той си е малко урсуз порода и колкото повече го кандърдисваш, толкова по обратен ефект би подтигнала, ама щом си решила да го удряме тук на жалейка - няма да те спирам, я !

Както и да е - който търси, намира !
цитирай
34. tera - Радо,
19.04.2009 12:19
ти пък къде отиде? :)))
Къде видя драматизъм, че и жалейка - да не си си загубил чувството за хумор?
Друга е идеята на постинга, но щом не е станало ясно - кой както ще да го разбира :)
цитирай
35. baletlnetpepas - Хм,
19.04.2009 12:34
тази пазарна ниша всички я гоним.
Регисрирах се в блога и придобих първи впечатления. Може да им посвета пост
цитирай
36. tera - :)))
19.04.2009 12:48
Видях, че покрай този пост сума народ се е регистрирал там. :)
Ейййй, турбоооо - требе да ме черпиш, каква реклама ти направих без да искам! :)))
Направо трябва да ми предоставиш почетен VIP блог!
Иначе няма да дойда! :Р
:)))
цитирай
37. baletlnetpepas - Да ти кажа
19.04.2009 13:29
недей да искаш VIP. Аз поисках в първия си пост, който моментално беше изтрит. Това ме накара да се замисля за това как често жертвите на тирания стават още по-зли тирани
цитирай
38. tera - Ама и такива работи ли имало?
19.04.2009 13:48
Тцъ, тцъ, тцъ ... :)
А какво изобщо в случая е VIP-ското в цялата работа?
Имаше един много хубав филм "Вива Сапата" - гледал ли си го, май там ставаше дума за това, за което говориш.
Но на мен друго ми направи впечатление - онзи сайт е структуриран точно като този. И нещата, които тук не мога да трая и ме дразнят ги има и там. Говоря за гласуването, класацията за популярност, избраните убавини. Което неминуемо ще опорочи и скапе идеята. Не може да вземеш темплейт, който те е накарал да си тръгнеш и нещо ново да градиш върху него. Но ...времето ще покаже ... :)
цитирай
39. baletlnetpepas - Мда
19.04.2009 13:58
ами VIP значи Very Impoartant Person, сиреч Много Важен Човек. Всъщност ако има някаква разлика между този сайт и онзи сайт това именно наличието на фигурата на много важния човек. Поисках ако може да ме запишат и мен като много важен човек, но Много Важния Човек ми изтри постинга без да дава обяснение, точно както описва действията на модераторите в коментар 5 на този пост.
цитирай
40. tera - bale,
19.04.2009 14:08
подценяваш ме - знам 4 езика, наясно съм какво е VIP. Исках да разбера там за чий служи това понятие.
Всъщност забеляза ли, че този пост падна от "Най-коментираните" и освен това следващия, в който се жалвам от това не беше допуснат до заглавната страница, а мина към архив директно - както при лидис и турбото. Турнали са ме в черната листа. Защо не напишеш пост в моя подкрепа? Кавалер ми се видиш... :)
цитирай
41. baletlnetpepas - о не, не за теб
19.04.2009 14:30
а за някой който случайно не знае. Колкото до наказанието спокойно и на мен ми се е случило. Как ми беше вдигнато можеш да прочетеш тук - http://baletlnetpepas.blog.bg/viewpost.php?id=318684
цитирай
42. анонимен - тера,
19.04.2009 15:30
ебаси елегията за турбо4 :)))
Е, ти очакваш онези със закостенелите мозъци да направят разлика?! :)))
НЕ може да си толкова наивна :)))
А другарят бивш съблогЕр, децо цинкя тука, да си остава у блор.бг-то и да се прави на интересен!
При мен няма да може и толкоз!
цитирай
43. tera - Не е елегия, ода е :)))
19.04.2009 15:39
Не ми обиждай кавалера дето се застъпи за мене с нарочен пост. Глей са - за тебе се застъпвам и си го отнесох, той се застъпва за мене и може също да си го отнесе. Солидарност требе да има неква :)
цитирай
44. анонимен - Е
19.04.2009 15:45
това ще му е първата и последна кавалерска постъпка, тъй че си я севни некъде ;)
Аре, ще се обадя на Лаков да те върнат на първа ;) А, ако не те върнат си направи сайт - като мен ;)
цитирай
45. tera - Ще, ще
19.04.2009 15:50
:)))
цитирай
46. анонимен - И аз го искам!
19.04.2009 22:20
:-D

\m/
//
цитирай
47. tera - zlika,
19.04.2009 23:11
много закъсня. Тук купонът отдавна приключи! :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648525
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031