Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2009 16:23 - Пък аз ще гласувам за Белоградчишките скали
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 5077 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2009 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Още не съм го направила, понеже нямам достатъчно време да разгледам останалите категории, само зърнах, че има и там много интересни неща. Уважавам всякакви мнения и всеки може да гласува за каквото си иска. Няма да го направя от патриотични подбуди, сега пак разгледах първите три съперници и без да си кривя душата смятам, че Белоградчишките скали са най-феноменални. Като ги видях бях ученичка и бяхме настанени в хотела точно срещу скалите, фантастичен спомен ми е останал.   Големият каньон не съм имала още удоволствието да видя на живо. Сигурно чувството е „настръхващо”. Гледах един филм по време на една американска изложба в София. Там даваха един делтапланерист, който се рееше из каньона и накрая кацна на върха на скала, приличаща на извисен паралелепипед. Много ме впечатли. Така че не се съмнявам, че усещането е невероятно. Нито пък смятам, че има по-чудни или по-нечудни чудеса.   Съвсем накратко причината, поради която ще гласувам за скалите, а не за каньона е, че предпочитам да гледам нагоре към небето, а не надолу към земята. 
Въпрос на вкус :)



image






image





image


 А тези "портрети", изваяни от природата са като живи. "Отчето" в средата даже се усмихва под мустак  :))










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Подкрепям Ви! И аз гласувах!
18.02.2009 19:28
Подкрепям Ви! И аз гласувах!
цитирай
2. tera - Браво!
18.02.2009 19:31
:)
цитирай
3. анонимен - !
18.02.2009 19:57
Понеже съм националист и аз съм с теб ,Тера!
цитирай
4. анонимен - !
18.02.2009 19:59
Аз пък гледам и надолу.Щото знам поговорката"Който гледа на долу ,мисли за голо."
цитирай
5. tera - gen,
19.02.2009 08:57
като гледаш на каньона снимките за това ли си мислиш? :)
Или все за това си мислиш и няма значение какво гледаш? :)))
цитирай
6. furiika - Тера, gen с право гледа надолу, мила(има кво да се види и то на голо!:)))
19.02.2009 11:45
А, аз като теб обичам да гледам нагоре(особено ако е нещо щръкнало като втората снимка:))))))))
Нали знаеш, не е важно да е до коленете, важно е да е до пъпа!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. tera - Furi,
19.02.2009 12:05
абе вие с gen да не сте се наговорили да ми скапете сериозния пост? :)
Втората снимка явно подсъзнателно в твоя чест съм я качила. Тя не се среща май много често, но е доста идейна и показва недвусмислено защо трябва да стане едно от чудесата на света. Векове си стои в това положение, малко ли е? :)))

цитирай
8. furiika - Миличка, много мерси за честта!
19.02.2009 12:08
Макар и подсъзнателно...:)))))))))
Сори за спама, ама... не мога се променя и тва е :(
:)))))))))
цитирай
9. tera - Ма моля ти се :)
19.02.2009 12:16
Никакъв спам не виждам даже, много приятно си бъбрим и то по темата. Хората трябва да разглеждат нещата от различни гледни точки, а не само скали да виждат. Виж как ти откри нови измерения... :))
цитирай
10. net - правилно
19.02.2009 16:25
аз също!
Това, че не можем и една реклама да направим като хората е ясно. А защо, като решиха да се катерят в класацията не избраха да покажат завладяващата им красота.
Ходих само веднъж.
Каньонът е величествен, настръхваш от страх и преклонение. Да, битката на елементите, или на природните стихии се е разпростряла на километри.
Но насладата от нежната красота на Белоградчик е нещо прекрасно, запомящо се.
Не сме само ние- българите-родолюбци, които само за идеята- дай, че е наше да гласуваме за него. Мисля, че Белаградчик е оценен по достойнство./ и без хакерска намеса, само за сензация/
цитирай
11. tera - Слава богу,
19.02.2009 16:35
доживях до смислен и аргументиран коментар :)
(Предните коментирали да не се разсърдите, ама нещо на бъзик го ударихте :))

Естествено, че ако се разчита на българите - родолюбци или не, до никъде няма да ги добутаме в класацията. Разчита се на обективността на хората, решили да оценят претендентите по достойнство. Смятам, че са най-красивите затова така реших.
Поздрави :)
цитирай
12. анонимен - ?
19.02.2009 18:22
Ще бъда честен .Май само за това си мисля.Те и другите за това си мислят ,така че сме единомислещи.
цитирай
13. didim - аз също
19.02.2009 19:18
гласувах. Смятам, че всеки трябва да го направи!!!
цитирай
14. tera - gen,
19.02.2009 20:00
сигурно е така, но точно в този ли сериозен постинг трябваше да подхванеш тази тема? :)
Дай да се пренесем в блога на Furi и да продължим дискусията по същество! :))))))
цитирай
15. tera - didim,
19.02.2009 20:02
всеки е свободен да гласува или не. Агитациите съм ги намразила от комсомолско време - "Дайте да дадеме!". После кой к'во дал - отделен въпрос :)
Приятна вечер! :)
цитирай
16. анонимен - !
19.02.2009 20:21
ок изтрий го .Какво му е сериозно на поста.Нима на тези неща се впечатляваш.Хубави са скалите.А пясъчниците в Мелник не са ли и те красиви.Това са едни условности, които не ги приемам.Ами Метеора .Той къде е в класацията.Тера не се сърди.Сега не ми е време да обиждам никого .Просто очаквам утрешния си празник
цитирай
17. tera - gen,
19.02.2009 20:24
какво се впрягаш? Изобщо не се сърдя, шегувам се :)
Какво си се вкиснал предпразнично? И какво ще празнуваш утре?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647874
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031