Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2008 16:37 - За една бройка под ножа
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1896 Коментари: 4 Гласове:
0



Това си е истинска история, споменах нещо в един предишен пост, но тогава не бяхме сигурни какво точно е положението. Ставаше въпрос за здравословен проблем на моя близка, като нещата бяха представени по такъв начин, че буквално ми настръхнаха косите. Думата даже не ми се ще да я споменавам, но вероятно се сещате за какво става иде реч – и такава зодия има.   Проблемът го е открила преди 3-4 месеца, пратили я на изследвания, съответно й се накарали защо толкова е закъсняла.Това си е вместо здрасти като влезеш в лекарски кабинет с някакъв проблем. Тя обаче съвсем безотговорно не направила изследванията, а отишла на море, защото и на нея й било притеснително, решила поне морето да си изкара на спокойствие. Като се върнали все пак решила, че трябва да свърши и тази работа и се почнала дългата сага с ходенето по изследвания – мамография и там каквото още било необходимо. И резултатите според лекаря били зле. Единствен изход – операция. Питала дали нещо с илачи може да се получи – категорично „Не!", само операция и това е положението.   На никой обаче не му се ще ей така да го режат, без да е сто процента сигурен дали е необходимо. Грабва си всички изследвания – и в онкологията. При една както казва много симпатична лекарка, която след като преглежда изследванията меко й казва „Имате едно неприятно образувание”. И тя потвърждава, че с лекарства няма да се подобри положението и че изходът е операция. Но все пак назначава допълнително изследване – костна сцинтиграфия. За такова изследване да те запишат се изисква длъжко чакане. Как сме чакали през това време – какво да ви обяснявам ... 

Изследването беше днес сутринта, обещах да се обадя като имам възможност, понеже ме е нагърчила работата. Много не ми се щеше в един момент, канех се да го отложа за довечера на спокойствие, но пък си казах – каква е разликата. По-добре по-скоро да разбера, нищо няма да се промени. Звъннах по обяд. „Току-що се върнах” – ми каза. „И какво?” – питам. „Нищо !” – тържествуващо ми казва тя. - Нямало такова нещо.” „Добре, а какво е тогава?”. И тя питала. Но така и не й обяснили, не можеш да им вадиш думите с ченгел. Прочете ми по телефона заключението на изследването. Това, което запомних, че няма данни за изменения и това ми стигаше. Какво повече да ровча. Но не можах да разбера, ако не я бяха пратили на това изследване, дали щяха с чиста съвест да я оперират. И от какво, след като било нищо ?!? 



 


Тагове:   бройка,   ножа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - За късмет -
08.12.2008 16:53
знам ли ... Но пак добре, че след тези притеснения се оказа нищо. Даже не повярвах на ушите си като го чух. Но по-добре, разбира се. Камък ми падна от сърцето :)))
цитирай
2. anlov - Някои доктори
09.12.2008 17:02
прекалено много мислят за пари, особено когато преглеждат пенсионери. Хипократовата клетва за тях е празен звук.
Но слава Богу за добрия край на историята!
цитирай
3. tera - В случая, не съм сигурна
10.12.2008 09:21
дали основното е било пари, по-скоро некадърност и незаинтересованост.
цитирай
4. anlov - Да, разбира се.
12.12.2008 18:38
Имах предвид, че редовно неглижират пенсионерите, понеже не получават под масата нищо от тях.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655234
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930