Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 08:14 - Vacation
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4066 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2008 11:44


Весело лято на всички! И живот и здраве ще се видим наесен, когато се броят пилците, както се вижда по-долу ... :)

Но тук ми идват и други идеи – чудех се дали да не взема да си поразчистя блога, защото има маса постове, някои от които не са актуални по мое усмотрение. Писала съм ги, когато съм била в някакво определено настроение, заобикалящата ме среда е била друга и са отразявали моментното ми състояние, което няма нищо общо със сегашното. Понякога като се връщам към тях, все едно правя пътешествие в миналото и не крия, че в повечето случаи ми е приятно. Но в други, не е. И заради тези другите, ми дойде тази идея за чистките.   Но… като поразмислих малко повечко, реших че това е все едно да разрушиш основата на нещо, което си градил. Не става дума само за блога, а за нещата, които са се случвали около мен и неминуемо са оставили някаква следа. Дали са тухлички в градежа, или пък са само песъчинки, няма значение. Не може да се отречеш от нещата, които са ти се случвали, колкото и дребнички да са. Нали го знаете онзи принцип “Размахала пеперудата криле еди-къде си и предизвикала  тайфун на друго място.” Цитатът хич не е точен, но пък идеята е ясна.   И дали има смисъл ей така да триеш? И какво от това? Не е същото като да си изхвърлиш старите дрехи от гардероба, за да дадеш път на новата колекция. Там поне дрехите заемат място, необходимо за новите нещица. А тука – какво? Тук според мен нещата са стари или нови само относително. Не следват модни тенденции – поне тези, които са по-съществени.   Но в действителност искам съвсем друго нещо да кажа – показвала съм ви градежите на инките в Cinchero или Саксайусман. Там всички камъни са перфектно напасвани. Ако се замислите - нещата, които ви се случват всеки божи ден – значителни или незначителни - те пак си се напасват към общото. Тетрисът на живота, ако умеете да го играете. И ако не умеете – се опитвате да го разрушите – да вадите камъните от градежа, или тухличките, или песъчинките, защото не ви харесват. Ама няма начин. Тази игра вече е изиграна и дори да дадете “Delete”, все тая. Просто разрушавате всичко и после се чудите защо ви е пусто и празно. ( И моля, не приемайте нещата съвсем буквално – най-малко става дума за триене на постове!)   Съвсем нормално е човек да приеме, че всички умности или глупости, които върши всеки ден са канавата на живота му. Това не е чернова, дето може да я поправиш, защото има четвърто измерение, което се казва време. Така че и каквото да прекрояваш е с нова дата и не заличава старото. Но това естествено не е повод за страх. Въпросът е да приемеш нещата каквито са и най-вече да приемеш себе си какъвто си или каквато си и да не се опитваш нищо да изтриеш от живота си, а само да градиш върху него. Не съм архитект, инженер съм – но все пак отбирам от тези работи - ”Съпромат” му се казва на тази наука или дешифрирано “Съпротивление на материалите”. И не става дума за хора, а за неодушевени предмети и пак има голямо съпротивление. А пък на другата наука с още по-голямото съпротивление името й е “Психология.”. :)




image








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - Весело лято, мила!
14.07.2008 08:39
А, на есен, с нова песен! :)))))))))))
цитирай
2. tera - И на теб!
14.07.2008 08:51
Много слънце и радост! :)))
цитирай
3. iliada1 - ДАНО ЛЯТОТО
16.07.2008 17:32
ТИ ДА Е ЩАСТЛИВО ,СПОКОЙНО И ИЗПЪСТРЕНО
С КРЛАСИВИ ЕМОЦИИ !
цитирай
4. tera - Благодаря ти! :)
17.07.2008 09:11
Само че при мен няма как да е спокойно, иначе останалото е ОК!:)
Желая ти и на теб прекрасно лято, да нарисуваш чудни картини, които да ни показваш през зимата, за да ни стоплят!
Поздрави и приятен ден! :)))
цитирай
5. rumila - Желая ти едно
17.07.2008 15:29
неповторимо лято, едно по - различно и наситено късче живот от делничния ден.
Почувствай го в душата си!
цитирай
6. tera - Дано да е така :)
17.07.2008 15:33
Благодаря, да ти се връща! :)))
цитирай
7. glarus - Весело лято
17.07.2008 16:27
и от мен!
цитирай
8. tera - Весело и за теб! :)
17.07.2008 16:43
:)))
цитирай
9. glarus - * ^ *
17.07.2008 17:14
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655264
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930