Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 17:58 - Спасителката на кофи
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2739 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
или потушителката на пожари - и двете съм аз! Не за друго - но простотията да си хвърлиш запаления фас в кофата за боклук, винаги ме е дразнила. Какво искаш да покажеш - че се "съобразяваш" все пак със съществуването на кофите или че се смяташ за наследник на Херострат и като няма храм наблизо, я да палнем някоя кофа за разкош!

Днес много ми дойде - през 20 метра две горящи кофи. И то пред Народния театър. Виждам аз, че дими една кофа, все едно индианци дават димни сигнали. Отгоре имаше хвърлен един нов вестник и с негова помощ прекратих предаването на "сигналите". Минаващите много учудено ме гледаха как ровичкам в кофата, все пак нямам изглед на толкова закъсала. Справих се успешно и продължих нататък.

Точно пред Театъра и слава богу близо до шадравана - друг димящ кош и то в по-напреднала фаза.  Опитвам друг подход гребвайки шепа с вода от фонтана и поливайки "димящото дуло". С няколко шепи потуших и този пожар. Пак ме гледат изумени физиономии наоколо. Много ли е чудно това, което правя, сигурно защото друга работа си нямам. Гледката на горящи кошове е нещо нормално явно, докато някой, който се опитва да ги гаси, изглежда като извънземен.

И се сещам за един стих, дали не беше на Валери Петров, но нещо от сорта:

"... спрете планетата,
искам да сляза... "

Е, засега не съвсем ... :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Представих си димящите гледки
07.05.2008 18:39
и тебе сред тях. Чудя се дали щях да се спусна да ти помогна?
Би трябвало и сега вече знам, че наистина трябва.

Гледала ли си "Ад под небето", "Световният търговски център" и "Стълба 49"?
цитирай
2. tera - Последният май не съм го гледала,
07.05.2008 18:45
но пък съм гледала "предавания" на живо - ако си пропуснал

http://tera.blog.bg/viewpost.php?id=169580

Не го правя. защото мисля че от горящата кофа ще лумне изпепеляващ пожар. Просто не ми е ясен този начин на мислене - желанието да рушиш. Като те мързи да я загасиш - метни я до кофата, по-малка поразия ще направиш. А така хем в кофата - демек колко съм съвестен, пък и наред с това да овониш всичко наоколо като лумне кофата.

Затова се дразня - не мога да разбера какво им се върти в кратуните в такъв момент. А не теб как ти се струва - какви ли незнайни подбуди ги водят? :)))
цитирай
3. anlov - Мързеливи и небрежни са, да,
08.05.2008 00:48
но едва ли са глупави чак толкова.
Знаят, че един тлеещ фас е достатъчен и не пропускат да направят мизерийката.
То доскоро МВР-шефът ни пикаеше в шадраван и подпийнал се изтъпанваше по пресконференции, пък какво остава за прецакания поданик, който се чуди само как да изчеса от държавата.

Гадна работа е това: да не смятаме вече България за свой роден дом.

Друга работа щеше да е, ако я чувствахме такава.
цитирай
4. tera - Мдаа...
08.05.2008 08:53
Мисленето на българина в повечето случаи опира до фразата "Е*ал съм им майката!" - ама на кого и как не е важно - дали на кофите или управниците или на всички галактики целокупно - не е ясно.
Важното е майката им да е е*ана :)))))
цитирай
5. benra - браво!
08.05.2008 09:50
българинът рядко се явява спасител, дори на себе си.
цитирай
6. tera - Thanks! :)
08.05.2008 12:26
Без да се фукам, но все пак с риск да изпортя цялостното впечатление - направо съм родена за спасителка. :))) И в актива освен кофите, имам и спасено куче, едни птиченца спасих задочно и една много близка роднина спасихме, но там големият принос не беше точно мой.

Случават се и такива неща помежду другите. :)
Приятен ден! :)))
цитирай
7. benra - сетих
08.05.2008 12:32
се сега,в един сериал,австралийски...нищо общо с конкретната тема, беше криминален.Та там се излъчваше герой от народа. Ако у нас имаше подобен приз за ежедневен героизъм щеше да го грабнеш:-)))
Слънчев ден и на теб!
цитирай
8. tera - Хехехехе...
08.05.2008 12:45
Много ме разсмя :) Направо се почувствах все едно си ми го връчила този приз :)))
Сега ще запретна ръкави и ще си "отработя" ежедневната доза героизъм.
Noblesse oblige ... :)))
цитирай
9. anlov - Не се смей!!!
09.05.2008 10:44
Постъпила си, горе-долу, като един на осем (или седем и половина) милиона.:)))
цитирай
10. tera - Ей, пак ме разсмя :)))
09.05.2008 13:34
Пък и като си помислих, че ако се беше мернал и ти там, че и още някой подобен можеше да сме като "Тримата ... герои" на Доньо Донев ... :))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653271
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930