Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2007 10:10 - Аз ще гласувам за Тити Папазов
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1695 Коментари: 4 Гласове:
0



Никакво намерение нямах да гласувам. Откак ми мина постдемократичния ентусиазъм, май само два пъти съм гласувала. Напоследък все влизам в разни представителни извадки, сиреч все ми се обаждат разни проучватели по телефона и ми задават списък от въпроси. Много ми е забавно да си говоря с тях и добре си се смеем, но като ме питат „За кого ще гласувате?” – казвам „Няма да гласувам!”

 

И сега – пълна промяна, много е на мода този лаф, даже и Слави Бинев го прилапа. От много време не гледам на Слави шоуто, че много изтъпя, но телевизора у нас си работи нон-стоп като фото тапет, а пък и кучката „изяде” дистанционното, та от мързел да стана да сменя канала, ще не ща гледам Слави, Юлияна Дончева и Тити Папазов да дробят сладки приказки. Отначало се кодошиме много яко с двойката, викам – абе к’во им разбира на тия двамата главата от икономика и управление – ВИФ-аджия и бивша манекенка ще ми стават кметове ?!? То не че сегашният е голям капацитет, ама пак имаше време да се понаучи, а пък и някои хватки ги знае от бившите си авери.

 

Слушам с половин ухо и поглеждам от време на време как върви дебата. В един момент обаче Тити-то много яко се разпалва. Отначало и това „Тити” много странно ми звучеше – мъж на години да се подвизава още с детския си „ник”, нещо несериозно иде. Обаче като се позаслушах, прав беше човекът. И прав, и искрен. Мислех, че такива вече ги няма, особено в това поприще. Освен това съм сигурна, че не може да капичне Бат’ Бойко от пиедестала. Оня е няколко обиколки напред. Но пък може да се промуши в листата за общински съветници. Та затова ще гласувам за него. Щом може с душа и сърце да говори, може пък и да свърши нещо полезно.

 

От горе на всичко това е 100-ия ми юбилеен пост и аз да взема на изборите да го посветя ?!? Наистина „пълна промяна”!  J)))





Гласувай:
0



1. анонимен - Хубаво е, че ще гласуваш. Сигурно ...
23.10.2007 12:58
Хубаво е, че ще гласуваш.Сигурно ако беше жител там където аз живея за мене ще дадеш гласа си защото харесваме картините ,и аз съм кандидат за кмет.Но като плаче някой трябва да знаем за кого плаче.Този, за който плачеше Тити ,колко ли човека е разплакал?Той и Софиянски плачеше пък виж сега как го разкарват по съдилищата.И Тити и аз сме обречени на неуспех защото хората обичат да ги лъжат.Печели този, който им разкаже по фантастична приказка.
цитирай
2. tera - В шоуто на Слави не е плакал
23.10.2007 13:06
за оня, за когото говориш. Не си спомням точно за какво се палеше, но тогава ми хареса. Защо пък да не си дам гласа за човек, който преживява нещата и предполагам не мисли само как да си напълни джоба. Поне такъв ми се видя, не го познавам лично.

А бъди сигурен, че в твоя град щях да гласувам за тебе, щом от целия блог тогава само ти се спря на картините, а не на другото. Ами сродните души трябва да се подкрепяме :)
цитирай
3. miroslavavramov - ,а защо не за
25.10.2007 10:48
Мартин Заимов
цитирай
4. tera - :)
25.10.2007 11:00
Въпрос на вкус...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647787
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031